Suomi
Gamereactor
uutiset
Final Fantasy XVI

Yoshida: Final Fantasy XVI:ssä "ei ole latausaikoja ollenkaan"

"Toiminta, välivideot, dialogi ja tarina ovat kaikki sekoittuneet saumattomasti yhteen", FFXVI:n tuottaja kertoo Gamereactorille

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Final Fantasy XVI sai pudottamaan mikrofonin lattialle, Sonyn viimeisimmän State of Play -esityksensä aikana, kun se ilmoitti pelin viivästyksestä TBA-päivämäärään (TBA = ilmoitetaan myöhemmin), vuoteen 2023. Faneille tarjottiin kolme minuutin verran uutta materiaalia. Siitä lähtien fanit ovat keskustelleet siitä, miten maailma, taistelu ja hahmot liittyvät toisiinsa. Naoki Yoshida on selittänyt, kuinka Square Enixin tiimi lisäsi joitakin HUD-elementtejä sekaan korostaakseen, että kaikki on renderöity.

Nyt japanilainen tuottaja on keskustellut Gamereactorin kanssa ja syventynyt juuri tähän aiheeseen, koska he tähtäävät leikkaamattomaan pelikokemukseen.

"Mitä tulee itse taisteluihin Final Fantasy XVI:ssa, näette, että niitä on monessa eri mittakaavassa ja -koossa", Yoshida-san kertoi kollegoillemme Gamereactorin pitkässä haastattelussa. "Kuten näit trailerissa, joissakin taisteluissa Clive taistelee pienempien sotilaiden kaltaisia vihollisia vastaan. Toiset johdattavat hänet jättimäisiä pomoja tai jopa itse Eikoneja vastaan. Clive saa itse asiassa ohjata Eikonia ja taistella muita Eikoneja vastaan massiivisessa mittakaavassa. Kaikista näistä voidaan kuitenkin sanoa, että toiminta, välikohtaukset, dialogi ja tarina sekoittuvat saumattomasti. Pelissä ei ole latausaikoja ollenkaan, joka tasoittaa tietä korkeaoktaaniseen vuoristoratapelikokemukseen."

Mitä odotat tältä roolipelin ja hektisen toiminnan yhdistelmältä? Jätä kommentti alle.

Final Fantasy XVI
HQ

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä