Esports World Cup on yhä lähempänä, ja nyt kun jokainen osallistuva titteli on lukittu ja kaikki osallistuvat joukkueet on vahvistettu, painopiste on siirtynyt kumppanuuksiin ja sponsorisopimuksiin.
Viimeisin tapaus on urheilu- ja lifestyle-brändi Adidas, sillä EWC on tehnyt yhteistyötä yrityksen kanssa tehdäkseen siitä virallisen oheistuotesponsorinsa, samalla kun se tekee yhteistyötä kahdeksan viikkoa kestävän turnauksen vaatemalliston parissa.
Meille kerrotaan lehdistötiedotteessa, että tähän sisältyy premium-varusteiden tarjoaminen kaikille osallistuville pelaajille sekä tapahtumahenkilökunnan, EWC-miehistön, vahtimestarien ja kulunvalvontahenkilöstön varustaminen merkkituotteilla ja vaatteilla.
"Esports World Cup on ylpeä voidessaan tehdä yhteistyötä Adidaksen kanssa, brändin, joka ilmentää kilpailun ja innovaation henkeä", sanoi Mohammed Al Nimer, myyntijohtaja, Esports World Cup Foundation. "Tämä kumppanuus antaa Adidakselle mahdollisuuden olla yhteydessä intohimoiseen ja omistautuneeseen fanikuntaan, mikä tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden olla yhteydessä nopeasti kasvavaan esports-yhteisöön. Odotamme innolla pääsevämme luomaan yhdessä innovatiivisia kokemuksia, jotka innostavat faneja ja kohottavat esports-maisemaa."
On epäselvää, onko vaatemallisto myös kuluttajien ostettavissa.