Suomi
Gamereactor
uutiset
Assassin's Creed

Assassin's Creedin luoja pyysi anteeksi kehittämäänsä pelimekaniikkaa

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Jo ensimmäisessä Assassin's Creedissa kiivettiin korkeille paikoille, ja siten avattiin karttanäkymää isommaksi. Samaa mekaniikkaa on sittemmin käytetty lukemattomissa eri peleissä, ja sitä käytetään edelleenkin jossain määrin.

Ensimmäisen Assassin's Creedin suunnittelija Patrice Désilet on nyt esittänyt hymyssä suin anteeksipyynnön Destructoidin haastattelussa. "Sori, minä sen tein."

"A little bit! If you're going to spend years on something I hope that happens. Breath of the Wild, wow! That was a game where you could do anything, once you finished the first half hour or so. Now, you're going to just climb towers and unfog the rest of the map. Sorry - it's my fault!"

Assassin's Creed

Aiheeseen liittyviä tekstejä

1
Assassin's CreedScore

Assassin's Creed

ARVIO. Kirjoittaja Jukka Moilanen

Ubisoftin jättihitti viime vuodelta on julkaistu viimein myös pc:lle. Director's Cut-versioon tehdyt parannukset ovat onnistuneita.

2
Assassin's CreedScore

Assassin's Creed

ARVIO. Kirjoittaja Thomas Tanggaard

Arviossa Ubisoftin kunnianhimoinen salamurhaajapeli. Välitön klassikko, surkea floppi vai jotain siltä väliltä? Se selviää tästä arviosta!



Ladataan seuraavaa sisältöä