
GRTV haastatteli E3:ssa Bohemia Interactiven Jay Crowea, joka toimii studiolla Arma III:n creative directorina.
Vaikka peli on tässä vaiheessa vasta betassa, on innokas ja aktiivinen pelaajakunta jo kehittänyt modeja sitä varten. Crowella ja kumppaneilla on suuria toiveita tälle yhteisön kehittämälle sisällölle, joka tulee toivon mukaan vain kasvattamaan pelin vetoavuutta. Nyt sitä tulee olemaan saatavilla heti julkaisupäivästä lähtien, joten pelaajat voivat alkaa säätämään kokemusta itselleen sopivaksi alusta alkaen.
E3:ssa fokus oli tänä vuonna uudessa konsolisukupolvessa, mutta Arma III:n konsolikäännös ei ole aivan ensimmäisenä Bohemian suunnitelmissa. Crowe ei suostunut antamaan suoraa vastausta, mutta myönsi studion silti tutkiskelleen myös uutta teknologiaa. Nyt Bohemia kuitenkin keskittyy sataprosenttisesti vakaaseen ja optimoituun PC-julkaisuun.