Taannoin Twitterissä käyttäjä @medburnbook esitti kysymyksen, millainen on hänen seuraajiensa kauhukokemus työstään viidellä sanalla kerrottuna. Vastauksensa antoi myös ensimmäisen Assassin's Creedin parissa työskennellyt Charles Randall.
Randallin mukaan toimitusjohtajan lapsi pelasi Assassin's Creediä ja koki sen tylsäksi, koska pelissä ei ollut "mitään tekemistä". Randallin mukaan peliin ei ollut suunniteltuna sivutehtäviä, mutta saadun palautteen perusteella sivutehtävät lisättiin mukaan viiden päivän kuluessa, eikä mitään bugeja saanut mukaan eksyä.
Randall 4-5 työtoverinsa kanssa ryhtyivät toimeen, ja saivat melkein valmista. Bugeja oli silti mukana pyrkimyksistä huolimatta. Lopputulos on joka tapauksessa melko vaikuttava ottaen huomioon kehittäjille annetut reunaehdot.
Kiitokset, VG247