Yllä oleva video on tallenne täydestä skabasta Silverstone Circuitilla Assetto Corsa Competizione -pelissä Playstation 4:llä. Kunos Simulazionin ammattilaisajajat halusivat antaa materiaalin yksinoikeudella Gamereactorille osana Game On -kesää. Assetto Corsa Competizione julkaistaan konsoleille huomenna (myös Xbox One).
Kunos Simulazionin "Co-Founder" ja "Executive & Licensing Manager" Marco Massarutto päätti antaa Gamereactorille videohaastattelun, jossa hän kertoi konsolikäännöksen kehityksestä ja haasteista.
Assetto Corsa Competizione on Xbox Onella ja PS4:llä Kunos Simulazionin ja d3t Ltd -firman käsialaa. Britanniassa majaansa pitävä studio on työskennellyt italialaisten asiantuntijoiden kanssa "18-20 kuukautta" aina tähän asti Massarutton mukaan. Siirto konsoleille on tehty "alusta alkaen", ja parannuksena on muun muassa konsoliystävällisempi käyttöliittymä. Käytössä on ollut Unreal Engine 4, ja PC-versiossa nähty fysiikka ja tekoäly on pidetty mukana. Vaativuuden vuoksi ruudunpäivitys on 30 ruutua sekunnissa. Tuettuna ovat "kaikki modernit ratit".
Kunos Simulazioni keskittyy yksinomaan GT-sarjaan, ja jokainen auto on erilainen niin ulkonäön ja äänen puolesta, mutta myös käsittelyn suhteen. Tekijöiden mukaan on parempi ajaa 25 erilaisella autolla kuin 140 hyvin samanlaisella autolla.