Näyttää siltä, että Avatar-universumin fanit ovat olleet yhtä innokkaita näkemään uusimman osan niin kotona kuin elokuvateattereissakin. Kuten Deadlinen viimeaikaiset tiedot Nielseniltä (joka seuraa katsojamäärää Yhdysvalloissa) osoittavat, Avatar: The Way of Water -elokuvasta on tullut suoratoistojen titaani lipputulojen osalta.
Tiedot paljastavat, että sen jälkeen, kun The Way of Water saapui Disney+:lle ja Max-kanavalle Yhdysvaltoihin 7. kesäkuuta, se onnistui saamaan 1,9 miljardia katseluminuuttia ensimmäisen viikon aikana, mikä tekee elokuvasta tiukasti suurimman debyytin suoratoistopalveluissa tuona ajanjaksona.
On sanottava, että The Way of Water ei ollut kovin isoin harppauksin minkään muun edellä, sillä Netflixin Manifest-sarjan viimeisin kausi onnistui keräämään 1,6 miljardia katseluminuuttia samana ajanjaksona.
Nähtäväksi jää, kuinka nämä tiedot kerääntyvät maailmanlaajuisesti.