Suomi
Gamereactor
uutiset
Baldur's Gate III

Baldur's Gate III joutui rajallisessa määrin turvautumaan rypistykseen kehityksensä aikana

"Crunch" on ja pysyy.

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Baldur's Gate III oli monelle se vuoden 2023 kovin peli. Palkintojakin kuitattiin monen monituisia, ja peli on jäävä muistoihin lajityyppinsä merkkiteoksena. Kehittäjä Larian Studios joutui kuitenkin turvautumaan piiskaamiseen eli rypistykseen eli niin sanottuun "crunchiin" kehitystyön aikana.

Studiopomo Swen Vincke teki paljastuksen Digital Dragons -konferenssissa Puolassa, josta raportoi Games Radar. Ja kyllä: rypistystä esiintyi. Vähemmän kuin aiemmin, mutta oli silti.

"Certainly less on BG3 than we did in the past."

"It would be a lie to say that we didn't. We had things happen that we didn't foresee...We didn't overly crunch, but we did have to do a bit of crunch. And I think, to be honest, you will always have a little bit when you're trying to finish something, especially when there's so much complexity that needs to be brought together."

Baldur's Gate III on jatkanut päivittymistään myös julkaisunsa jälkeen.

Baldur's Gate III
HQ

Aiheeseen liittyviä tekstejä

Baldur's Gate III on Playstation 5:lläkin upea peliScore

Baldur's Gate III on Playstation 5:lläkin upea peli

ARVIO. Kirjoittaja Toni Turunen

Pikkuvioistaan huolimatta Baldur's Gate III on upea peli, mikäli kestää konsoliversion paikoittaisen hitauden ja lievät bugit. Tärkeintä on ymmärtää, että kyseessä on vuoropohjaisuutensa myötä aivan erilainen julkaisu kuin noin 19 vuoden takainen edeltäjä.



Ladataan seuraavaa sisältöä