Suomi
Gamereactor
uutiset
Baldur's Gate III

Baldur's Gate III:n jotkut romanttiset kohtaukset eivät olleet kaikkien kehittäjienkään mieleen

Kovan kohtauksen koodaaminen ei aina ollut hauskaa.

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Baldur's Gate III antaa pelaajille paljon mahdollisuuksia olla kanssakäymisessä erilaisten henkilöhahmojen kanssa. Ja kuten odotettuakin oli, romanttisia kontakteja voi luoda varsin vapaasti. Joidenkin yhdistelmien koodaaminen oli joidenkin pelinkehittäjien mielestä kuormittavaa.

PC Gamerille puhunut Larian Studiosin toimitusjohtaja Swen Vincke kertoi, ettei aina ollut koodaajilla kivaa.

"Internally in the studio there were some people who felt uncomfortable. We said, it's a mature game, right? We're going to treat it like what you would see on TV. A series I refer to often was American Gods, which I thought was really well done [in how] it treated mature themes and fantasy settings. You can do really crazy stuff and still relate to it. It was always tastefully done."

"I mean, the famous bear scene—it was really a squirrel that was not looking. The rest was the theatre of your mind. You filled that in, we didn't do that!"

Baldur's Gate III

Aiheeseen liittyviä tekstejä

Baldur's Gate III on Playstation 5:lläkin upea peliScore

Baldur's Gate III on Playstation 5:lläkin upea peli

ARVIO. Kirjoittaja Toni Turunen

Pikkuvioistaan huolimatta Baldur's Gate III on upea peli, mikäli kestää konsoliversion paikoittaisen hitauden ja lievät bugit. Tärkeintä on ymmärtää, että kyseessä on vuoropohjaisuutensa myötä aivan erilainen julkaisu kuin noin 19 vuoden takainen edeltäjä.



Ladataan seuraavaa sisältöä