Battlefield 6:n Conquest-pelit ovat nyt lyhyempiä, eikä yhteisö ole aivan innoissaan siitä
Muutoksen tavoitteena on, että pelit saavuttaisivat luonnollisen lopun, mutta fanien mielestä on olemassa parempi ratkaisu.
Battlefield Studios on päättänyt toteuttaa muutoksen, joka vaikuttaa melko merkittävästi Conquestin kokemukseesi. Kehittäjät ovat huomanneet, että monet pelit eivät pääty siihen, että joukkueen liput saavuttavat nollan, ja sen sijaan he ovat huomanneet, että pelit päättyvät aikarajan takia. Tämän korjaamiseksi on tehty muutos, jossa nyt jokaisessa ottelussa on vähemmän lippuja, mikä tekee otteluista lyhyempiä.
Ilmoituksessa tästä muutoksesta selitetään: "Olemme vähentäneet alkulippujen määrää kaikilla Conquest-kartoilla, jotta ottelut päättyvät luonnollisemmalla tahdilla. Aikaisemmin monet kierrokset menivät aikarajan yli sen sijaan, että ne olisivat päättyneet, kun yhdeltä joukkueelta loppuivat liput. Seuraamme jatkuvasti palautetta ja tietoja varmistaaksemme, että jokaisen ottelun kulku tuntuu oikealta."
Eri kartoissa on myös erilaisia lippujen määrän muutoksia, sillä Siege of Cairo, Empire State, Iberian Offensive ja New Sobek City putoavat kaikki 1000:sta 900:aan lippuun, kun taas Liberation Peak ja Manhattan Bridge putoavat 800:aan kokonaislippuun ja Operation Firestorm ja Mirak Valley laskevat 700:aan lippuun.
Näyttää siltä, että tässä on havaittavissa suuntaus, joka viittaa siihen, että mitä suurempi kartta oli, sitä epätodennäköisemmin se saavutti tuloksensa aiemmin määritellyssä ajassa. Fanit ovat jo keksineet ratkaisun, joka on ehkä parempi kuin EA:n korjaus, sillä he vaativat, että aikaraja yksinkertaisesti poistetaan, jotta pelit päättyisivät, kun ne ovat valmiit, mikä mahdollistaa pitkät ja intensiiviset Conquest-ottelut.
Mitä mieltä olet tästä muutoksesta ja oletko sinä yksi niistä seitsemästä miljoonasta Battlefield 6 omistajasta?







