LIVE
HQ
logo hd live | The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Suomi
      Gamereactor
      uutiset
      Dragon Age: The Veilguard

      Bioware oli kuulemma ongelmissa tämän asian kanssa koskien uusinta Dragon Agea

      Taistelumekaniikka tuotti ylimääräistä työtä.

      Tilaa uutiskirjeemme tästä!

      * Pakollinen tieto
      HQ

      Biowaren Dragon Age: The Veilguard julkaistiin 31. lokakuuta 2024. Nyt on saatu viitteitä siitä, että pelin valmiiksi saaminen tuotti päänvaivaa myös kehittäjälle itselleen.

      Biowaren johtava käyttöliittymäsuunnittelija Bruno Porrio on kertonut, että studion testaajilla oli vaikeuksia saada pelin taistelumekaniikka tasapainoiseksi. GDC:n aikana Porrio paljasti, että studion edellisestä Anthem-pelistä mukana tuodut "primerit" ja "detonatorit" aiheuttivat suuresti päänvaivaa.

      Uusin Dragon Age keräsi runsaasti kritiikkiä, mutta taistelumekaniikka ei kyllä tähän joukkoon kuulunut.

      "Okay, if we're not obtrusive, players are not going to be overwhelmed. However, this ended up not working out, and players stopped noticing things on the top left and top right corners of the screen. So much confusion around detonation. There was a lot of confusion, and players weren't really utilizing the detonations."

      Dragon Age: The Veilguard

      Aiheeseen liittyviä tekstejä



      Ladataan seuraavaa sisältöä