Suomi
Gamereactor
uutiset
Borderlands 4

Borderlands 4 saa pelaajan tuntemaan itsensä merkitykselliseksi

Pelin maailmasta luvataan luonnollista ja tilanteisiin reagoivaa.

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

PAX West -tapahtuman keskustelupaneelissa oli paikalla Borderlands 4 -pelin kehittäjiä. Kerronnallinen ohjaaja Sam Winkler totesi, että pelaajasta tulee seuraavassa pelissä se keskeinen hahmo. Lisäksi maailman tulee olla reaktiivinen, eikä huumoriakaan sovi unohtaa.

"With Borderlands 4, we want to bring it back to the player. We want to make sure the player and the vault hunters are the central characters of our story.

"We want to make sure the world is reactive, that the world is grounded. That while we keep our humour that brings a lot of people coming back to our franchise, in the game, we want to make sure that it's situational, that it emerges naturally."

Vanhempi tuotetuottaja Anthony Nicholson lisäsi, että Borderlands 4:ssä pelaaja on se, joka vaikuttaa tapahtumiin eikä niin päin, että pelaaja vain on ajelulla mukana.

Borderlands 4 julkaistaan vuonna 2025.

HQ
Borderlands 4

Kiitokset, Forbes

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä