Gamereactor



  •   Suomi

Kirjaudu sisään
Gamereactor
uutiset
Crimson Desert
KUUMAA NYT: Gamescom 2025 -raportointi

Crimson Desert ei hukuta meitä taisteluvaihtoehtoihin

Huolimatta siitä, että vihollisia voi kaataa monin eri tavoin, Pearl Abyss pyrkii asteittaiseen oppimiseen pitääkseen pelaajat kiinnostuneina.

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Gamescomissa saimme mahdollisuuden pelata Crimson Desertiä. Voit lukea pelivaikutelmamme täältä, jos haluat lisätietoja, mutta yksi peloistamme oli, että taistelu saattaa olla hieman monimutkainen. Lähes jokainen kuviteltavissa oleva painikeyhdistelmä johtaa erilaisiin hyökkäyksiin, ja pelin parissa viettämämme ajan aikana tuntui silti siltä, että opittavaa oli paljon.

Kysyimme Pearl Abyss Europen markkinointijohtajan Rick van Beemin kanssa Gamescom-messuilla, millainen oppimiskäyrä pelaajilla on. "Ihmiset oppivat vähitellen pelaamaan peliä", hän sanoi. "Aloitat perustaidoilla... Ja sitten hitaasti avaat näitä liikkeitä, aseita."

"Ja sitten kun sinulla on jotain uutta, niin luonnollisesti kokeilet sitä. Ja sitten toivottavasti siitä tulee lihasmuisti. Ja sitten se kokeileminen tulee. Mutta on olemassa useita tapoja, joilla voit hoitaa vihollisen."

Hän jatkoi selittämällä, että demon pomokohtaamisessa, vaikka voit murskata hänen päänsä pylväällä isoa vahinkoa saadaksesi, jos haluat kohdata hänet kunniakkaasti taidolla niin voit; se voi vain kestää kauemmin.

Jos haluat kuulla lisää Crimson Desert -pelin historiasta ja tarinasta sekä pelin taistelusta, katso koko haastattelu alta:

HQ

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä