Suomi
Gamereactor
uutiset
Cuphead

Cupheadin luoja kommentoi viiveitä ja pitkää kehitysaikaa: "Ketä kiinnostaa?"

"Mielenterveyden on pitänyt olla kärkisijalla ja se vie tarvitsemaasi aikaa ja tilaa - etenkin kahden viimeisen vuoden osalta."

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Studio MDHR on käyttänyt huomattavan kauan Cupheadin ja sen tulevan laajennuksen, The Delicious Last Coursen, kehittämiseen. Studion johto suhtautuu kuitenkin kevyesti työskentelyyn ja pelin viivästyksiin, jotta projektille jää enemmän aikaa.

IGN:n haastattelussa studion johtaja Maja Moldenhauer kertoo, että he eivät itse asiassa välitä viiveistä tai pitkistä kehitysajoista.

"Ihmisiä on vaikea löytää. Ykkösasia, varsinkin COVID-viruksen aikana, oli pitää kaikki tyytyväisinä. Tämä on videopelien arkea. Ota aikaa. Mielenterveyden on pitänyt olla kärkisijalla ja se vie tarvitsemaasi aikaa ja tilaa - etenkin kahden viimeisen vuoden osalta. Jos pelin ilmestyminen kestää kauemmin, se kestää kauemmin. Ketä kiinnostaa?"

Cupheadin ja sen laajennuksen kehittämiseen on kulunut aikaa jo lähes vuosikymmenen verran. Otsikko julkistettiin ensimmäisen kerran 25. lokakuuta 2013 ja traileriin he kirjoittivat "Tulossa 2014".

HQ
Cuphead

Aiheeseen liittyviä tekstejä

CupheadScore

Cuphead

ARVIO. Kirjoittaja Arttu Rajala

Pitkään sitä on saatu odottaa, mutta Cuphead on viimein ilmestynyt. Testasin menneenä viikonloppuna kuppipäisen sankarin piinaavan haastavan, mutta upean näköisen, tasoloikkaräiskinnän.



Ladataan seuraavaa sisältöä