Gamereactor Suomi. Katso tuoreimmat pelitrailerit mukaan lukien kuumat haastattelut suurimmista pelitapahtumista ympäri maailman. Gamereactor käyttää cookieseja taatakseen parhaan mahdollisen selailukokemuksen sivustollamme. Jos jatkat eteenpäin niin oletamme, että hyväksyt cookies-käytäntömme.

Suomi
Gamereactor
uutiset
Dead Island 2
KUUMAA NYT: Gamescom 2022 -sisältö

Dead Island 2, zombit on niin tarkasti mallinnettu hajoaviksi, että oksat pois

FLESH-mekaniikka on niin tarkka, ettei perinteistä käyttöliittymää tarvita.

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Dead Island 2 on tulossa, ja julkaisun on määrä tapahtua 3. helmikuuta 2023. Peli oli näyttävästi esillä Gamescom Opening Night Live -tilaisuudessa. Lisäksi Gamereactor pääsi haastattelemaan Dambuster Studiosin luovaa ohjaajaa James Worrallia.

Pelin ytimessä on uusi FLESH-järjestelmä, jolla zombit hajoavat palasiksi uskottavan oloisesti. Ja moinen vaikuttaa myös pelattavuuteen. Pelaaja saa niin paljon palautetta, ettei perinteistä käyttöliittymää eli HUDia tarvita.

Dead Island 2 on tulossa PC:lle, Playstationille ja Xboxille.

"This is the first thing we did, and was part of why we started from scratch, because we wanted to keep the visceral combat right at the heart of the game. Our heroes are thrivers not survivors. They rush into combat."

"We modelled the skin, the fat, the muscles, the bones, the organs, plus some special organs that might not be in a normal human, let's say. And it's fully procedural, where you hit there will be a reaction, and that's kind of one side of the coin. The other side of the coin, we've got proper hit reactions and animations, and AI as well. So you're really able to batter them around, and they'll react to it, and that is the core of the gameplay because when you build something that granular, that specific, you can base and evolve all the rest of the game design around that, and all the moves."

"So that's allowed us to create this really, really immersive experience, to the point where you can actually turn off all of the HUD elements, and there's enough feedback, in fact more really, actually built into the kind of real world of the game that allows you to understand exactly what you're weapons are doing and why."

HQ
HQ
Dead Island 2

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä