Suomi
Gamereactor
uutiset
Deus Ex: Mankind Divided

Deus Ex -pomon mukaan yksinpelit kaipaavat uusia toimintamalleja

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Verkkopelaamisen noususta huolimatta monet videopelaajat nauttivat edelleen suurella budjetilla tuotetuista yksinpeleistä, ja God of Warin kaltaisten pelien menestys on osoittanut yksinpeleille olevan kysyntää. Samaan aikaan yhä useammat julkaisijat haluavat sisällyttää peleihinsä verkko-ominaisuuksia.

Eidos Montrealin pomon David Anfossin mukaan yksinpelien pitäisi kokeilla nykyistä enemmän erilaisia ansaintamalleja. Mies puhui asiasta Games Industrylle.

Anfossin mukaan God of War on loistava, mutta oman ikänsä ja sitä kautta lisääntyneiden vastuiden vuoksi hänellä tuskin on aikaa pelata peliä loppuun saakka.

"I believe that the story-driven experience is going through a generational change. Especially for people like me, the old guys... people who are 25 or older. Looking at God of War, that's a pretty good example of a great single-player experience. I like it a lot, but I might not get the time to complete it. For me, that's a frustration. Because when you start a story-driven experience you want to see the conclusion. So we have to adapt and try new models."

Edelleen Anfossin mukaan ratkaisuna voisivat olla tarinavetoiset, mutta samalla halvemmat ja kestoltaan lyhyemmät pelit. No mutta tämähän kuulostaa aivan indie-peleiltä?

"This is just my opinion, I'm not committing to anything - let's say that we develop a very good narrative, with a complex universe and strong characters. You start the game and then you complete it in three hours. That costs $30. That's it. Maybe that's the way to continue with story-driven games. You bring a strong experience, you make sure that the audience is interested by it, and that they can actually complete it."

Deus Ex: Mankind Divided

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä