Pelinkehittäjien tekemät ylityötunnit ovat puhuttaneet mediassa tänä vuonna, eikä porina osoita laantumisen merkkejä. Tätä julkaisua edeltävää hullun työmäärän aikaa kutsutaan nimellä "crunch".
Juuri Mortal Kombat 11 -pelin julkaisseen Netherrealm Studiosin entinen työntekijä on sitä mieltä, että Injustice 2 -pelin julkaisua edeltänyt crunch-aika johti yhden työntekijän kuolemaan. Mainittu nimetön entinen Netherrealmin työntekijä loi itselleen Twitter-tilin nimeltä "Jiminy Snackmouth". Asiasta kertoi Game Pur. Tietojen mukaan Netherrealmilla runsaat ylityöt olivat laajamittaisia ja niitä odotettiin tehtäväksi. Crunch-ajan suunnittelusta vastasi johtoporras itse.
Lisäksi tämä työntekjä sai ainoastaan 1% palkankorotuksen työskenneltyään alalla kaikkiaan kolme vuotta, eikä saanut minkäänlaista ylityökorvausta tai muita bonuksia. Lisäksi hänen kollegansa "Miguel" kuoli työpöytänsä ääreen.
"oh I forgot to mention Miguel, who just died. at his desk, during crunch. this was after I left, on mkx I think. there's no doubt in my mind he'd be alive if it weren't for this absolutely insane practice,"
Myöhemmin paljastaja on kertonut ymmärtäneensä väärin Miguelin kuolemaan liittyviä yksityiskohtia. Siitä entinen työntekijä kuitenkin pitää kiinni, että ylitöiden tekeminen liittyi vahvasti hänen kollegansa kuolemaan.