Suomi
Gamereactor
uutiset
Grand Theft Auto

Grand Theft Auton entinen kehittäjä suitsii pelinkehittäjiä kovin sanoin

Ei saa olla niin, että ensin julkaistaan, ja sitten vasta korjataan kuntoon.

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Nykyaikana on varsin tavallista julkaista peli ei ihan niin valmiina, ja korjata kuntoon sitten julkaisun jälkeen. Tämä johtaa siihen, että pelaajan kannalta peli ei koskaan ole niin kallis ja huono kuin se on julkaisussaan.

Colin Anderson ei pidä moisesta lainkaan. Hän työskenteli äänisuunnittelijana Grand Theft Auto -pelien parissa, ja antoi kantansa kuulua keskeneräisenä julkaistavista peleistä Twitterissä eli X-palvelussa. Asiasta kertoi Games Radar.

Saa nähdä, palataanko vielä joskus takaisin siihen, että pelit julkaistaan valmiina.

"As a developer, I miss the discipline of knowing there was no way to "fix" a game once it had been manufactured. The "Day Zero Patch" mentality today just encourages poor development and management practices, and it's a worse customer experience too."

Grand Theft Auto

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä