Suomi
Gamereactor
uutiset
Half-Life: Alyx

Half-Life: Alyx on merkki siitä, ettei Valve enää pyöri tarinallisessa limbossa

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Half-Life-sarjaa ei ole hoidettu niin kuin vaikkapa Call of Dutya tai Assassin's Creediä. Valve ei ole kauheasti pelisarjaansa panostanut menneinä vuosikymmeninä. Asiantila muuttui VR-pelillä Half-Life: Alyx vuonna 2019. Nyt sitten Valven "project lead" Robin Walker on kertonut The Gamerille, että tarinallisessa limbossa pyörimisen aika on ohi.

"We realise that it needed to be something that mattered," fortalte Walker i forbindelse med spillets historie og slutning. "The story couldn't be something you could just ignore and move onto whatever we build next. We also knew that Half-Life fans have been stuck in a sort of narrative limbo for a long time now, and we wanted that to change."

Olisihan se hienoa, jos Half-Life saisi jatkoa, tai että edes Half-Life: Alyx saataisiin muillekin kuin PC:n VR-laitteille.

Half-Life: Alyx

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä