Suomi
Gamereactor
uutiset
Halo Wars: Definitive Edition

Halo Warsin ja Age Empiresin veteraani lataa suorat sanat lajityypin tulevaisuudesta

Reaaliaikanaksujen tulisi uudistua.

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Reaaliaikastrategianaksujen peruskaava on varsin selvä: rakenna oma tukikohta, rakenna erilaisia yksiköitä, päivitä noita yksiköitä, ja tee selvää vihollisen tukikohdasta. Tässä se lähinnä onkin, joskin tietyin muunnelmin. Näin ajattelee Halo Warsin, Age of Empiresin ja Age of Mythologyn kehittäjä Dave Pottinger, ja asiasta kertoi Video Gamer.

Pottingerin mukaan kansa on siis periaatteessa pelannut samaa peliä myös 20 vuotta sitten. Se toimii kyllä, mutta toisaalta on jo aika uudistua. Toisaalta Pottinger tiedostaa, että uudistukset saattavat pelottaa kansan pois pelin parista ennen aikojaan.

"It hasn't changed much. You know, you're still playing the same game we're playing 20 years ago and looking at some of these new games—Stormgate and others like that—and they're still really largely based on that formula. It works, it's an old, golden set of rules, because they were good back then and they're still good now, and it's nice to see that stuff still works but at the same time I want to do something new, we want to do something new."

Halo Wars: Definitive Edition

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä