Suomi
Gamereactor
uutiset
Elden Ring

Hidetaka Miyazaki kommentoi Elden Ringin laajennus Shadow of the Erdtreen vaikeustasoa

Vaikeuksien voittaminen on keskeinen osa pelikokemusta.

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Elden Ringin laajennus Shadow of the Erdtree on linjoilla. Osa kansasta on kuitenkin sitä mieltä, että vaikeustason suhteen pelisuunnittelu on lähtenyt niin sanotusti laukalle.

The Guardianille puhunut ohjaaja Hidetaka Miyazaki kertoi, ettei ole tarkoituskaan tehdä pelistä helpompaa. Kun pelaaja jotain saa tehdyksi, tulee sen tuntuakin joltain. Vaikeuksien voittaminen on keskeinen osa pelikokemusta.

"If we really wanted the whole world to play the game, we could just crank the difficulty down more and more. But that wasn't the right approach"

"Had we taken that approach, I don't think the game would have done what it did, because the sense of achievement that players gain from overcoming these hurdles is such a fundamental part of the experience"

"Turning down difficulty would strip the game of that joy - which, in my eyes, would break the game itself."

Elden Ring

Kiitokset, The Guardian

Aiheeseen liittyviä tekstejä

Elden RingScore

Elden Ring

ARVIO. Kirjoittaja Onni Ratala

Elden Ring on haikea kokoelma FromSoftwaren parhaimpia ja huonoimpia ideoita.



Ladataan seuraavaa sisältöä