Suomi
Gamereactor
uutiset
Elden Ring

Hidetaka Miyazaki tunnustaa innostuneensa liikaa myrkkysoista Elden Ringissä

Ja samalla pomovastusten vaikeustaso nostettiin tappiin.

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Elden Ringin ehkä karmein pelialue on Lake of Rot. Se oli paikka, jossa pelaava kansa sai tarpeekseen myrkkysoista. Tätä pelin ohjaaja Hidetaka Miyazaki on ilmoittanut katuvansa.

CNETin mukaan Miyazaki innostui liiaksi myrkkysoista.

"In terms of the poisonous swamp, I guess in the original Elden Ring I went a little too far. So I'm trying to take some learnings from that. And you can say the version that exists in the DLC, which I've already confirmed, applies a lot of those learnings."

Myrkkysoita voi siis odottaa laajennuksessa Shadow of the Erdtree, mutta maltillisemmin. Ja lisäksi pomovastusten vaikeustaso hilattiin sekin tappiin niin totta vie. Koska armoa ei pelaajalle anneta.

"--- really pushed the envelope in terms of what we think can be withstood by the player."

HQ
Elden Ring

Aiheeseen liittyviä tekstejä

Elden RingScore

Elden Ring

ARVIO. Kirjoittaja Onni Ratala

Elden Ring on haikea kokoelma FromSoftwaren parhaimpia ja huonoimpia ideoita.



Ladataan seuraavaa sisältöä