Gamereactor Suomi. Katso tuoreimmat pelitrailerit mukaan lukien kuumat haastattelut suurimmista pelitapahtumista ympäri maailman. Gamereactor käyttää cookieseja taatakseen parhaan mahdollisen selailukokemuksen sivustollamme. Jos jatkat eteenpäin niin oletamme, että hyväksyt cookies-käytäntömme.

Suomi
Gamereactor
uutiset
Returnal

Housemarquen mukaan Returnalin kehitys oli erittäin haastava

Lopputulos oli kuitenkin hyvä.

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Kotimaisen Housemarquen Returnal julkaistiin noin vuosi sitten, ja kyseessä oli firman massiivisin peli tähän asti. Itse kehitystyö oli erittäin haastava. Asiasta kertoi Ohjaaja Harry Krueger IGN:lle.

"It was really just adapting all the time, and that was a real challenge as well. Everyone was underestimating the complexity of the project."

Yksi iso haaste oli pelimoottori Unreal Engine 4. Puolet kehitysajasta Returnal ei ollut edes pelattavissa.

"It's not an exaggeration to say that for half of the game's development time it was unplayable. We were learning how to use the engine, we were breaking things, creating dependencies that we didn't understand [...] we were just learning as we went."

Gamereactorin arvion voi lukea täältä.

Returnal

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä