Sucker Punchin Chris Zimmerman on paljastanut PS Blogissa, että Infamous 2:een tulee mahdollisuus askarrella omia seikkailuita, ja luonnollisesti jakaa ne maailman kanssa. Pelaajille annettavat työkalut tulevat olemaan paljolti samalla linjalla niiden kanssa, joita Sucker Punchin oma väki on käyttänyt.
Zimmermanin mukaan luovuudelle ei juurikaan aseteta rajoja, ja pelaajat pääsevät käsiksi kaikkiin hahmoihin, olentoihin ja lavasteisiin, luodakseen omanlaisia kokemuksiaan, aina suoraviivaisesta pieksennästä vaikka skeet-ammuntaan tai frisbeegolfiin, jossa tietenkin frisbeenä käytettäisiin autoa.
Yhteisön luomat tehtävät ilmestyvät automaattisesti toisten pelaajien peliin erityisillä tehtäväikoneilla ja niille voi antaa arvosanan. Parhaiten menestyneet tehtävät tulee Sucker Punch nostamaan erityisesti esille.
Seikkailueditorin betatestaus aloitetaan huhtikuussa, ja siihen voi pyrkiä mukaan maaliskuun 14. päivä alkaen.