Ehkä minun pitäisi päästä logosuunnitteluun. Nykyään sinun tarvitsee vain riisua pois kaikki, mikä muistuttaa ainutlaatuisuutta, ja heittää sitten fontti, joka näyttää epämääräisesti modernilta ja olet hyvä. Olemme nähneet tämän trendin kaikenlaisilta tuotemerkeiltä, ja nyt Jaguar on viimeisin, joka on omaksunut minimalistisen ilmeen.
Tämä uusi brändi on osa Jaguarin askelta kohti sähköautoja, sillä se aikoo tuoda markkinoille kolme uutta sähköautoa vuonna 2026 osana uudelleenbrändäystään. Jaguaari, joka on ollut osa logoa vuosikymmeniä, pysyy autojen tuotemerkissä, mutta se ei näy logossa.
Ihmiset eivät ole kovin tyytyväisiä tähän muutokseen sosiaalisessa mediassa, sillä vaikka loppujen lopuksi ei ole väliä, mikä logo automerkillä on, persoonallisuuden tunne katoaa joka kerta, kun uusi merkki tekee tämän.