Gamescomin avasi Opening Night Live -lähetys, jossa Machine Gamesin Indiana Jones and the Great Circle päivättiin tulevaksi 9. joulukuuta 2024 PC:lle ja Xboxille. Playstationin oma versio seuraa sitten keväällä 2025.
Gamereactor haastatteli paikan päällä Saksan Kölnissä pelin ohjaajia Axel Torvenius ja Jens Andersson. Muun muassa se selvisi, että kaikkein suurin haaste oli pelin epälineaarisuus. Mukana on nimittäin avoimia pelialueita. Valinta oli tietoinen, mutta tuotti samalla ison haasteen. Ja kuten odotettua on, niissä lineaarisissa vaiheissa tarina etenee paljon enemmän kuin avoimissa maisemissa.
--- for Indiana Jones and the Great Circle we've been trying to shift that around to make sure that we have a mix between more open areas with linear sections in between, and finding that balance has of course been a fun challenge but a time-consuming challenge ---
Katso koko haastattelu alta täällä Gamereactorissa.