Suomi
Gamereactor
uutiset
Mass Effect

Mass Effectin kehittäjä paljasti, että suurin osa halusi pelata hyvänä Shepardina

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Tieteispelisarja Mass Effect on aina ollut tunnettu siitä, että pelissä voi olla selvästi joko hyvä tai paha. Tätä ilmaistaan hyvällä Paragon-mittarilla ja pahalla Renegade-mittarilla.

Kehittäjä John Ebengerin mukaan studio panosti paljon juuri pahaan Renegade-puoleen, muta lopulta pelaajien ylivoimainen enemmistö (92%) pelasi pelinsä hyvänä Paragonina. Asia paljastui Twitterissä.

Yup. Something like 92% of Mass Effect players were Paragon.
And we put a lot of work in to the Renegade content too :(

Kaksijakoinen järjestelmä hylättiin kokonaan neljännessä pelissä Mass Effect: Andromeda.

Mass Effect

Aiheeseen liittyviä tekstejä

Mass EffectScore

Mass Effect

ARVIO. Kirjoittaja Jukka Moilanen

Odotettu tieteisseikkailu on verraton taidonnäyte Biowaren roolipelimestareilta. Mass Effect on vuoden parhaita pelejä ja ehkä viime vuosien paras konsoliroolipeli.



Ladataan seuraavaa sisältöä