Ubisoft kauhuseikkailu Zombi U on yksi Wii U:n kiinnostavimpia julkaisupelejä, ja siihen oli alun perin tarkoitus liittää mukaan myös yhteistyötä tukeva moninpeli. Gamereactorin Saksan toimitus haastatteli Ubisoft Montpellierin pelisuunnittelija Swann Martin-Ragetia, joka kertoi miksi pelimuoto ei kuitenkaan päätynyt lopulliseen peliin:
"Co-opin suhteen aika yksinkertaisesti loppui kesken. Ei ollut mahdollista saada peliin kaikkea haluamaamme, ja ensisijainen tavoite oli tuottaa vetoava ja kokonaisvaltainen yksinpelikokemus. Kokeilimme monia ideoita co-opin kanssa ja monet niistä toimivatkin hyvin. Aikaa ei vain ollut tarpeeksi", selitti Raget.
Tämä ei kuitenkaan sulje yhteistyöpelimuodon saapumista jossain muodossa tulevaisuudessa. Ragetin mukaan lisäosia tai pelisarjan jatkoa ole vielä suunniteltu, mutta ideoita studiolla kyllä riittää yllin kyllin.
Zombi U:n arvio on tiedossa Gamereactorin sivuille tällä viikolla.