Suomi
Gamereactor
uutiset
Mirror's Edge

Mirror's Edgen vaisuus EA:n syytä

Myös Dead Space olisi ansainnut lisätukea

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

EA:n johtoportaaseen 2007 liittynyt John Schappert myöntää, että Mirror's Edgen ja Dead Spacen odotettua vaisumpi myyntimenestys ei ollut pelien syytä. DICE-tapahtumassa Las Vegasissa puhunut EA-pomo totesi, että vaikka huonosta pelistä ei saada hyvää mainoksilla, ansaitsevat hyvät pelit näkyvyyttä löytääkseen yleisönsä.

Schappertin mielestä sekä Mirror's Edge että Dead Space olisivat ansainneet paremman tuen. Vastaavasti Mass Effect 2:n ja Dante's Infernon markkinointia hän piti onnistuneena.

Odotettua hitaammasta myynnistään huolimatta Mirror's Edge ja Dead Space rikkoivat miljoonan myydyn kopion rajapyykin viime vuonna. Dead Spacen jatko-osan on määrä valmistua vuoden kuluttua, ja myös Mirror's Edgen jatkosta on liikkunut huhuja. Toivottavasti EA:n markkinointiväki on tällä kertaa hereillä.

Mirror's EdgeMirror's EdgeMirror's Edge

Aiheeseen liittyviä tekstejä

5
Mirror's EdgeScore

Mirror's Edge

ARVIO. Kirjoittaja Tero Kerttula

Odotetun Mirror's Edge -toimintapelin ensimmäinen suomalainen nettiarvio yksinoikeudella Gamereactorissa! Pidä kiinni, Faithin tyylikäs seikkailu vie mukanaan!



Ladataan seuraavaa sisältöä