Gamereactor



  •   Suomi

Kirjaudu sisään
Gamereactor
uutiset
Dead Cells

Motion Twin ei tehnyt Dead Cellsin jatko-osaa, koska he eivät välitä pätkääkään siitä, mitä mieltä sinä olet

Fanien painostus ei koskaan vaikuttanut studion päätökseen rakentaa seuraava peli.

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Jonkin aikaa Dead Cells oli yksi markkinoiden suosituimmista action roguelike -kokemuksista. Motion Twinin kehittämä indie-sensaatio oli niin valtava menestys, että se sai valtavasti lisätukea ja jopa julkaistiin lähes jokaisella kuviteltavissa olevalla alustalla. Tästä valtavasta menestyksestä huolimatta kehittäjä ei kuitenkaan koskaan tehnyt jatko-osaa, sillä Motion Twin päätti sen sijaan työskennellä toisen projektin parissa, joka tunnettiin nimellä Windblown.

Mutta miksi näin kävi? Hiljattain toinen luova johtaja ja pelisuunnittelija Yannick Berthier puhui PCGamesN:n kanssa, jossa hän selitti tämän syyn.

"Meitä ohjaa se, mitä haluamme tehdä. Jos olisimme 'yritys', puhuisimme nyt Dead Cells 2:sta. Emme puhu Dead Cells 2:sta. Puhumme Windblownista, koska olemme kollektiivi yksilöitä, jotka ovat luovia ja haluavat luoda asioita."

Hän jatkaa: "[Jos] olisimme olleet [osa] toista yhtiötä, ehkä paine jatko-osan tekemiseen olisi ollut paljon, paljon voimakkaampi - tarkoitan, sisäisesti. Ulkoisesti se on erittäin voimakas. Jokaiseen julkaisuumme tulee yleensä kommentteja, kuten 'OK, hienoa, milloin Dead Cells 2?' Mutta se on ihan hyvä. Se on meidän todellisuutemme."

Joten ehkä Dead Cells 2 tulee todellisuudeksi, mutta vasta sitten kun Motion Twin on valmis tekemään pelin, eikä siksi, että fanit painostavat heitä jatkuvasti tekemään niin.

Dead Cells

Aiheeseen liittyviä tekstejä

Dead CellsScore

Dead Cells

ARVIO. Kirjoittaja Leevi Rantala

Satunnainen seikkailu pistää taidot koetukselle



Ladataan seuraavaa sisältöä