Gamereactor



  •   Suomi

Kirjaudu sisään
Gamereactor
uutiset
No Straight Roads 2
KUUMAA NYT: Gamescom 2025 -raportointi

No Straight Roads 2:n peliohjaaja paljastaa, mitä pelin pomojen suunnitteluun kuuluu

Juttelimme Wan Hazmerin (Haz) kanssa Gamescom-messuilla saadaksemme yksityiskohtia rytmikkään toimintapelin jatko-osasta.

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Edeltäjänsä tavoin No Straight Roads 2 painottaa paljon pomotaisteluita, joissa näemme todella hienoja suunnitelmia, pääsemme osallistumaan rytmiseen taisteluun ja saamme kuulla parhaita säveliä, joita näillä peleillä on tarjota.

Kun niin monet eri osat toimivat yhdessä pomon luomisessa No Straight Roads 2:ssa, emme voineet olla kysymättä peliohjaaja Wan Hazmerilta niiden suunnittelun filosofiasta pelissä. Haz paljasti, että hänen serkkunsa ja luova johtaja Daim Dziauddin työskentelee paljon pomojen suunnittelun parissa, ja usein hahmoja tehdessään he tarkastelevat niiden alkuperää ja yhteyttä musiikkiin.

"Tietenkin genre voi olla inspiraation lähteenä, mutta tärkeintä on oikeastaan se, miksi artisti ylipäätään soittaa musiikkia." Haz selitti. "Meillä oli esimerkiksi DJ Subatomic Sir Punova aiemmin, joten siinä oli kyse enemmänkin ilmaisusta, jolla yritettiin esitellä musiikkia. Hän oli siis maailmankaikkeuden keskipisteessä, hänen mukaansa tietenkin, minkä vuoksi koko pomotaistelu koski planeettoja ja aurinkokuntaa ja kaikkea sellaista. Emme aio muuttaa tätä suuntaa myöskään No Straight Roads 2:n osalta, joten pohdimme jokaista artistia, miksi he esittävät musiikkia ja mikä heille on tärkeää musiikin ja kaiken sen kannalta, ja sitten esitämme sen visuaalisesti."

Jos haluat tietää lisää No Straight Roads 2:sta, katso koko Gamescom-haastattelumme alta. Pidä myös silmät auki Tokyo Game Show'ssa, jotta saat lisää julkistuksia.

HQ

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä