Ironwood Studiosin Pacific Drive julkaistiin jokin aika sitten, ja Gamereactorin arvion pääsee lukemaan täällä. Vaikuttaa siltä, että varsinkin Playstation 5:n versiossa on turhan paljon teknisiä ongelmia.
Muun muassa ruudunpäivitys on varsin tyylitellystä grafiikasta huolimatta 30 fps. Vaikuttaa siltä, ettei sitä 60 fps -tilaa ole edes tulossa. The Loadoutin mukaan peli pyörii jatkossakin tasolla 4K ja 30 fps. Kehittäjä kertoi asiasta Discordissa. 60 fps -tilaa ei ole työn alla.
Redditissä kehittäjä täsmensi sanomaansa. Suorituskykyä parannetaan ja palautetta kuunnellaan, mutta että 1080p ja 60 fps -tilaa ei ole tulossa.
"Happy to swing by and elaborate here - our target on PS5 is currently stable 4K 30, and it runs with an unlocked framerate (you can use your PS5 settings to adjust this, and turn off variable refresh rate.) What Nicole was communicating above is that we don't have anything in the works for a 1080p 60FPS performance mode planned - but rest assured, we're still looking into performance improvements. We pushed two separate day one patches today that improved performance on PC and PS5 as well. As always, I appreciate your guys patience while we sort things out and keep that feedback coming!"