Suomi
Gamereactor
uutiset
Fable (2004)

Peter Molyneux harmittelee menneisyyden hypetyksiään

Molyneux piti tapanaan puhua ominaisuuksista, joita peleissä ei lopulta ollut.

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Peter Molyneux muistetaan muun muassa sellaisista peleistä kuin Fable, Dungeon Keeper ja Populous. Hän on tunnettu myös suuresta suustaan ja kovan tason hypetyksestään jopa siinä määrin, että hänellä on ollut tapana hehkuttaa sellaisia ominaisuuksia, joita ei lopullisessa pelissä sitten olekaan.

My Perfect Console -podcastissa Molyneux katuu sitä, että on aiemmin hypettänyt liikaa tulossa olevia pelejään.

"What I should have said in every interview was 'Look, everything I say, take it with a pinch of salt'. It was atrocious and I have an enormous amount of regret for it."

"I was thinking that I was designing the game as I was talking to the press. In today's world, that's total insanity."

Molyneux on kuitenkin sitä mieltä, että aikana jolloin pelinkehittäjät eivät olleet yhtä avoimia kuin nykyään, hypetykselle oli paikkansa.

"As any unfinished project goes, quite often things change in that development process and I think people mistook that as being promises of features in the game. Really, the ability to talk openly and honestly about the design process just wasn't what it was."

Fable (2004)

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä