Gamereactor



  •   Suomi

Kirjaudu sisään
Gamereactor
uutiset
Ghost of Tsushima: Director's Cut

PlayStation haluaa palkita sinut muistotuotteilla peliensä pelaamisesta

Franchise Rewards saapuu ja tarjoaa jotain samankaltaista kuin Destiny 2:n faneille on tuttua.

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Kaikki, jotka ovat pelanneet paljon Destiny 2 -peliä ja suorittaneet monia nimikkeen vaikeimmista loppupelihaasteista, tietävät, että Bungie tarjoaa palkitsemisalustan, jossa voit juhlistaa näitä saavutuksia fyysisillä herkuilla, kuten mitaleilla ja rintamerkillä raidien voittamisesta. On selvää, että Sony, joka nyt omistaa Bungien, ottaa inspiraatiota.

Sanomme tämän, koska se, mitä kutsutaan Franchise Rewardsiksi, on paljastettu. Kyseessä on ajatus, jossa pelaajat voivat merkitä saavutuksensa Sony Interactive Entertainment -pelejä pelatessaan oikeilla tavaroilla.

Järjestelmä debytoi Ghost of Tsushima, jolle on omistettu kampanja, jossa jokainen, joka hankkii (tai jolla on jo) joko Mono No Aware Gold Trophy tai Living Legend Platinum Trophy, on oikeutettu palkintoihin, jos hän tekee sen ennen 31. joulukuuta 2025.

Gold Trophyn omistajat voivat sitten hankkia muistoksi tarkoitetun T-paidan palvelun kautta, kun taas Platinum Trophyn omistajat voivat hankkia muistoksi tarkoitetun pinssin. Kuten Destiny 2 -palkinnot, näitä palkintoja ei kuitenkaan vain jaeta, vaan ne on ostettava Rewards-sivulta. Paita maksaa 30 dollaria/ 33 euroa ja pinssi 25 dollaria/ 28 euroa.

PlayStation lisää myös, että Ghost of Tsushima -kampanjaa tuetaan pian myös Ghost of Yotei -kampanjalla, josta tiedämme enemmän lähempänä julkaisua 2. lokakuuta. Silti se on aika hyvä syy metsästää Platinum Trophyja, eikö?

Ghost of Tsushima: Director's Cut

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä