Suomi
Gamereactor
uutiset
F1 22

Pyörimisefekti F1 22 -pelissä olisi ollut "todella epämiellyttävä kokemus pelaajalle"

Keskustelemme Lee Matherin kanssa vuosittaisten fysiikan muutosten sisällyttämisestä sekä autoihin että renkaisiin.

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Keskustelimme Electronic Artsin luovan johtajan Lee Matherin kanssa oppiaksemme lisää tämän vuoden pelin kuvioista kuten superautojen luomisesta.

"Kauden alkaessa olimme melko lailla lyöneet lukkoon perusfysikaaliset ominaisuudet", Mather muistuttaa alla olevalla videolla marginaalista, jolloin Codemasters tekee normaalisti kauden puolivälissä muutoksia, kun heiltä kysytään surullisenkuuluisasta pyörimisestä ja pohjasta. "Emme olleet lukinneet kauden järjestystä, ja se on jotain, joka aina muuttuu ja vaihtelee, ja päivitämme autoja myös julkaisun jälkeen tämän huomioidessamme. Emme tehneet pyörimisominaisuutta, sillä uskoimme, että se olisi erittäin järkyttävää pelaajien näkökulmasta. Olemme sittemmin kokeilleet sitä vain varmistaaksemme, että olimme oikeassa, sillä pelaaminen ei todellakaan ole mukavaa, jos silmän ympärillä tapahtuu pyörimistä. Jos katsot näyttöä, joka kirjaimellisesti hyppii, niin se oli erittäin, erittäin, epämiellyttävä kokemus, ja myös VR-tilassa ihmiset olisivat todennäköisesti tunteneet olonsa huonoksi. Toivoimme, että ongelma olisi ratkennut tähän mennessä, mutta näyttää siltä, ​​että useilla talleilla on edelleen ongelmia sen kanssa. Vaikka se on osa urheilua, sen ei pitäisi olla osa sitä pitkällä aikavälillä, ainakaan toivottavasti. Mutta se olisi ollut todella epämiellyttävä kokemus pelaajalle".

Säätöjä suurempien renkaiden takia vuonna 2022

Lisäksi keskustelimme myös tämän vuoden version isommista renkaista, joilla kestää pitempään saavuttaa ihanteellinen lämpötila.

"Tämä on todella mielenkiintoinen asia. Emme ole vain noudattaneet sitä, mitä meidän piti tehdä sääntöjen vuoksi, vaan olemme jatkuvasti pyrkineet parantamaan rengasmalliamme", Mather selittää. "Yksi suurimmista muutoksista, joita löydät, on tunne, kuinka paljon puremaa saat renkaasta. Ne tuntuvat todella suorilta ja tarkoilta. Et enää käänny vähän ennen kärkeä, vaan käännät sitä kohti ja auto tuntuu todella suoralta. Kun se menee sivuluisuun, se on erittäin äkäinen toimenpide, mutta sen pystyy hallitsemaan. Se ei tunnu laiskalta, se tuntuu siltä kuin odotatkin. Sillä on jonkin verran merkitystä, koska autot ovat raskaampia tänä vuonna, joten sen tuntee varmasti fyysisesti. Tämän huomaa myös renkaiden kanssa, koska 18 tuuman vanne- ja rengaspaketista saatava ylimääräinen jousittamaton paino muuttaa jälleen kokemusta. Se on siis sekoitus sitä, mitä he ovat tehneet urheilun kanssa, mutta jonka olemme luoneet uudelleen. Se on iso harppaus, jonka olemme tehneet useilla alueilla: rengasmalli, vaihteiston toimintatapa ja myös jousituksen toimintatapa, koska jousituksella on siinä keskeinen rooli - enemmän kuin se on koskaan tehnyt tänä vuonna. Aiemmin 13-tuumainen korkea, sivuseinämäinen rengas toimi jossain määrin vaimentimena, kun taas nyt sitä ei ole. Jousitus tekee kaiken työn, koska renkaat ovat paljon matalaprofiilisempia, joten taas tapahtui muutos siinä, miten koko järjestelmä toimii yhdessä."

Kuinka paljon pidät simuloidusta kilpa-ajosta luodaksesi todellisia kilpailuolosuhteita? Jätä kommentti alle.

HQ

Aiheeseen liittyviä tekstejä

Arviossa F1 22

Arviossa F1 22

UUTINEN. Kirjoittaja Markus Hirsilä

Uusi Formula 1 -kausi on hyvässä vauhdissa, ja nyt saamme myös virallisen F1-videopelin vuotuisen painoksen.



Ladataan seuraavaa sisältöä