Suomi
Gamereactor
uutiset
Halo Infinite

Raportin mukaan Halo Infinite kärsi huonosta johtamisesta

Johan sitä ounasteltiinkin.

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Slipspace Engine on se pelimoottori, jolle rakentui sittemmin Halo Infinite. Luvattuna oli suuria edistysaskeleita Halolle, mutta lopputulos oli sanalla sanoen mielipiteitä jakava.

Uusien vuodettujen tietojen mukaan merkittävä osa Halo Infiniten tarinatilasta jätettiin kokonaan pois huonon johtamisen vuoksi. Henkilöstöä lisättiin, mutta tarvetta olisi ollut paremmalle suunnittelulle.

Rebs Gamingin kokoamien tietojen mukaan Halo Infinitea ei testattu ulkoisesti, ja tekijöistä merkittävää osaa kohdeltiin huonosti.

The latest campaign did not receive proper attention from 343 Industries former leadership, and the development team was put into a box without collaboration from the studio.

This was a major problem, and the studio attempted to solve it by increasing manpower. This approach would have worked in certain instances. However, Halo Infinite needed more thorough planning.

Internal testing was still being conducted, but 343 Industries relied on "days of play" to provide feedback. Later on, the internal testing, along with the support meetings, was canceled.

Halo Infinite

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä