Gamereactor Suomi. Katso tuoreimmat pelitrailerit mukaan lukien kuumat haastattelut suurimmista pelitapahtumista ympäri maailman. Gamereactor käyttää cookieseja taatakseen parhaan mahdollisen selailukokemuksen sivustollamme. Jos jatkat eteenpäin niin oletamme, että hyväksyt cookies-käytäntömme.

LIVE
HQ
logo hd live | Fortnite OG
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Suomi
      Gamereactor
      uutiset
      The Evil Within

      Shinji Mikamia kiinnostaa selviytymiskauhun kokeminen uudesta näkökulmasta

      Tilaa uutiskirjeemme tästä!

      * Pakollinen tieto
      HQ

      Gamereactor pääsi haastattelemaan selviytymiskauhun isänä pidettyä Shinji Mikamia viime viikolla Barcelonassa järjestetyillä Gamelab-messuilla. Tuolloin esille nousi muun muassa genren nykyinen tila. Mikamin mukaan nykyiset kehittäjät kamppailevat pelottavien kauhunimekkeiden luomisen kanssa.

      Legendaarinen kehittäjä kertoi myös, että hän haluaisi kokeilla ensimmäisen persoonan vinkkelistä kuvatun pelin kehittämistä:

      "Se on erittäin hyvä tapa uppoutua täysin [pelin] maailmaan. Tätä kautta pelko ja kauhu ovat erittäin lähellä. Uskoisin pystyväni luomaan jotain kiinnostavaa ja erilaista [tästä näkökulmasta]."

      Viime kuussa Mikamin studio Tango Gameworks aloitti rekrytoimisen heidän uuteen projektiinsa. Se näyttäisi olevan PS4:lle ja Xbox Onelle julkaistava nimeke, ja hakijoilta edellytetään Unreal Engine 4:n sujuvaa hallintaa.

      Mikamin haastattelun näet kokonaisuudessaan alta.

      HQ
      The Evil Within

      Aiheeseen liittyviä tekstejä

      The Evil WithinScore

      The Evil Within

      ARVIO. Kirjoittaja Bengt Lemne

      The Evil Within vetoaa varmasti lajityypin faneihin, mutta ei tarjoa mullistavia uudistuksia.



      Ladataan seuraavaa sisältöä