Suomi
Gamereactor
uutiset
Skull and Bones

Siksi Skull and Bones jää kokonaan ilman tarinatilaa

Avoin maailma olisi vain muuttunut huonommaksi.

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Ubisoftin merirosvopeli Skull and Bones on viimeinkin tulossa ulos poikkeuksellisen pitkän ja vaikean kehitysprosessin päätteeksi 16. helmikuuta 2024. Tavallisesti niin sanotuissa live service -peleissä on se tarinallinen osuus, mutta Skull and Bonesissa sellaista ei ole.

Ja miksi ei ole? IGN:lle asiasta puhui luova ohjaaja Elisabeth Pellen sanoen, että kampanjasta luovuttiin, jotta avoimesta maailmasta pystyttiin tekemään mielenkiintoisempi. Pellen totesi senkin, ettei heillä ollut voimavaroja keskittyä täysipainoisesti sekä tarinan tekemiseen että avoimen maailman luomiseen.

"We didn't have the full team to deliver a full solo campaign. We really wanted to give the opportunity to the player to write their own story. Instead of working on a solo campaign that would have prevented the team from creating a really deep open world, we built lore that can be consumed like a puzzle in the order you want."

Skull and Bones

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä