Gamereactor Suomi. Katso tuoreimmat pelitrailerit mukaan lukien kuumat haastattelut suurimmista pelitapahtumista ympäri maailman. Gamereactor käyttää cookieseja taatakseen parhaan mahdollisen selailukokemuksen sivustollamme. Jos jatkat eteenpäin niin oletamme, että hyväksyt cookies-käytäntömme.

Suomi
Gamereactor
uutiset
Six Days in Fallujah

Six Days in Fallujah muuttuu jokaisella pelikerralla

Teknologia "Procedural Architecture" luo pelaajille epävarmuuden tunnetta jokaisella pelikerralla.

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Highwire Gamesilla on työn alla peli Six Days in Fallujah, ja poikkeuksellisesti esitystapa tulee olemaan vahvasti dokumentaarinen sisältäen paikalla olleiden haastatteluja ja muuta sen sellaista.

Nyt saatu uusi traileri paljastaa teknologian "Procedural Architecture". Moinen tarkoittaa sitä, että ympäristö on jokaisella pelikerralla erilainen. Taustalla on ajatus siitä, että todellisessa tilanteessa sotilailla oli harvoin ennakkoon tiedossa, minkälaisia rakennukset ovat.

Six Days in Fallujah tulee olemaan ensimmäisen persoonan pyssyttely, ja julkaisun on määrä tapahtua kuluvan vuoden lopulla.

HQ
Six Days in Fallujah

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä