On melkein aika astua kehään 12 erän ajaksi nyrkkeilemään. Kehittäjä Steel City Interactive on valmis jättämään nyrkkeilysimulaattorinsa Undisputedin Early Access -vaiheen taakse, ja edessä on lopullisen 1.0-version julkaisu. Hiljan Gamereactor pääsi puhumaan kehittäjän kanssa siitä, mikä Undisputed on, ja miksi sitä kannattaisi kokeilla huolimatta ennakkotiedoista koskien nyrkkeilyä.
Alla olevassa haastattelussa olivat mukana Steel City Interactiven toimitusjohtaja ja perustaja Ash Habib, ja tuotetodellisuuden ohjaaja Will Kinsler. Luvassa on yksityiskohtia siitä, miten nyrkkeilyä simuloidaan, ja miten kehittäjät ovat työskennelleet lajin isoimpien nimien kanssa, jotta he ja heidän tyylinsä olisivat pelissä edustettuna.
Lisäksi Habib ja Kinsler antavat vinkkejä ammattilaisnyrkkeilyn maailman valloittamiseksi Undisputedissa, ja sitten kerrotaan pelin tulevaisuudesta, kun 1.0-julkaisu ja konsoliversiot ovat käsillä.
Katso haastattelu alta, sillä Habib ja Kinsler käyvät erittäin yksityiskohtaisen keskustelun siitä, mitä vaaditaan Undisputedin kaltaiseen nyrkkeilysimulaatioon. Ja jos peli kiinnostaa, julkaistaan Undisputed PC:lle, PS5:lle ja Xbox Series X:lle (ja S:lle) 11. lokakuuta.