Suomi
Gamereactor
uutiset
Wonder Woman

Tällainen se Wonder Womanin oma peli olisi ollut käsikirjoittajan mukaan

Gail Simonen mukaan eeppistä ja mahtavaa olisi ollut tulossa.

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Monolith Productionsin Wonder Woman julkistettiin The Game Awards -gaalan humussa vuonna 2020. Sen jälkeen ei ole paljoa kuultukaan paitsi sitä, että vaikeuksia olisi ollut. Valitettavasti Warner Bros. Games päätti kuopata koko pelin, ja siinä samalla Monolith Productionsin itsensä kahden muun studion ohella.

Sarjakuvien veteraani ja Wonder Womanin käsikirjoittaja Gail Simone on kertonut Twitterissä eli X-palvelussa, millainen peli olisi oikeastaan ollut. Tulossa olisi ollut isoa, mahtavaa, eeppistä ja upeaa. Simonen mukaan työskentely niin Monolithin kuin Warner Brosin kanssa oli saumatonta, ja että fanit olisivat pelistä varmasti pitäneet.

"The game was gorgeous and expansive. It was beautiful to look at. I am not going to give details for a number of reasons, but every effort was made to make this not just a great game, but a great WONDER WOMAN game. A showpiece epic."

Wonder Woman

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä