Suomi
Gamereactor
uutiset
The Elder Scrolls Online

The Elder Scrolls Onlinen studio-ohjaaja paljasti, miten pelaajamäärä kaksinkertaistettiin yhdessä yössä

Peli on tuottanut julkaisunsa jälkeen melkein kaksi miljardia dollaria.

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

The Elder Scrolls Online julkaistiin kymmenen vuotta sitten. Alussa pelin kohtalo ei vaikuttanut lupaavalta, sillä julkaisussa pelin kunto ei ollut kehuttava. Kuukausimaksuakin vaadittiin.

PC Gamerin välittämän tiedon mukaan Zenimax Online Studiosin ohjaaja Matt Firor kertoi, miten asiat käännettiin menestykseksi.

Suurin syy oli kuukausimaksun vaatimisen poistaminen. Kuukausimaksua sai kuitenkin maksaa, mutta se ei ollut pakollista.

"Overnight on PC our login population doubled just because players could come back without subscribing, they could just play. The night after that it doubled again. So we knew we were on the right track."

Ison asian teki myös kaksi vuotta sitten päivitys Tamriel Unlimited, jonka jälkeen eri ryhmitymien pelaajat saattoivat pelata yhdessä, ja pelata sai mitä tarinaa halusi.

The Elder Scrolls Online

Aiheeseen liittyviä tekstejä

The Elder Scrolls OnlineScore

The Elder Scrolls Online

ARVIO. Kirjoittaja Matti Isotalo

Kavereiden kanssa seikkailu on hauskaa niin kuin muissakin MMO-peleissä. TESO ei kuitenkaan hengi deluxe-tunnelmaa, jota kuukausimaksullisuus antaisi odottaa.



Ladataan seuraavaa sisältöä