Gamereactor Suomi. Katso tuoreimmat pelitrailerit mukaan lukien kuumat haastattelut suurimmista pelitapahtumista ympäri maailman. Gamereactor käyttää cookieseja taatakseen parhaan mahdollisen selailukokemuksen sivustollamme. Jos jatkat eteenpäin niin oletamme, että hyväksyt cookies-käytäntömme.

Suomi
Gamereactor
uutiset
The Last of Us: Part II

The Last of Us -kehittäjän mukaan lineaaristen pelien tekeminen on paljon helpompaa

Bruce Straley sen meille kertoi.

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Viimeisten vuosien aikana on tuntunut siltä, että jokaisen pelin on oltava suurikokoinen avoimen maailman seikkailupeli väärällään kaikenlaista tekemistä.

Sen sijaan peleistä The Last of Us ja Uncharted 4: A Thief's End muistettava Bruce Straley on sitä mieltä, että lineaarisen pelin tekeminen oikein hyväksi on paljon helpompaa. Moinen ei liene yllättävää ainakaan niille, jotka ovat pelialaa pitkään seuranneet.

Moinen kommentti aiheutti tietenkin myrskyn Twitterin vesilasissa. Muun muassa Far Cry -pelien luoja Alex Hutchinson on teroittanut, että lineaariset pelit eivät ole niin kiinnostavia kuin avoimemman maailman kattaukset.

The Last of Us: Part II

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä