LIVE
HQ
logo hd live | Final Fantasy XIV
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Suomi
      Gamereactor
      uutiset
      The Last of Us: Part II

      The Last of Us -kehittäjän mukaan lineaaristen pelien tekeminen on paljon helpompaa

      Bruce Straley sen meille kertoi.

      Tilaa uutiskirjeemme tästä!

      * Pakollinen tieto
      HQ

      Viimeisten vuosien aikana on tuntunut siltä, että jokaisen pelin on oltava suurikokoinen avoimen maailman seikkailupeli väärällään kaikenlaista tekemistä.

      Sen sijaan peleistä The Last of Us ja Uncharted 4: A Thief's End muistettava Bruce Straley on sitä mieltä, että lineaarisen pelin tekeminen oikein hyväksi on paljon helpompaa. Moinen ei liene yllättävää ainakaan niille, jotka ovat pelialaa pitkään seuranneet.

      Moinen kommentti aiheutti tietenkin myrskyn Twitterin vesilasissa. Muun muassa Far Cry -pelien luoja Alex Hutchinson on teroittanut, että lineaariset pelit eivät ole niin kiinnostavia kuin avoimemman maailman kattaukset.

      The Last of Us: Part II

      Aiheeseen liittyviä tekstejä



      Ladataan seuraavaa sisältöä