Fortnite, Minecraft ja Roblox ovat kaikki tehneet sellaista, mitä ei voi enää varsinaiseksi pelaamiseksi kutsua. Pelien sisällä on nimittäin pidetty sosiaalisia kokoontumisia ja konsertteja. Eilen 11. syyskuuta tapahtui jotain poikkeuksellista, kun Tommy Hilfiger suoratoisti muotinäytöksensä New York Fashion Weekilta Robloxiin.
Mahdollista oli tavoittaa kaikkiaan 55 miljoonaa käyttäjää, ja digitaalisina avatareina mukana olivat Dayzee, Guggimon ja Superplasticsin Janky. Hilfigerilla on myös Roblox-maailma Tommy Play, jossa voi sekä pelata että ostaa omille hahmoille Tommy Hilfigerin asuja.
Kyse ei ollut ensimmäisestä kerrasta, sillä Tommy Hilfiger julkaisi viime vuonna malliston Tommy x Roblox Creators.
Suoratoistolähetystä pääsi seuraamaan osoitteessa tommy.com.