Trials-kehittäjä RedLynx ilmoittaa rakenneuudistusehdotuksesta osana Ubisoftin kustannusten leikkaustoimenpiteitä
Se "yksinkertaistaa, vähentää kustannuksia ja varmistaa vahvemman priorisoinnin ja tehokkuuden yhtiön maailmanlaajuisessa studioverkostossa".
Ubisoft on paljastanut uuden kustannussäästötoimenpiteen, joka kohdistuu kehittäjään RedLynx, joka tunnetaan pääasiassa Trials-sarjan parissa tekemästään työstä.
Blogikirjoituksessa ilmoitetaan, että on toimitettu "rakenneuudistusehdotus", jonka lopullisena tavoitteena on "yksinkertaistaa, vähentää kustannuksia ja varmistaa vahvempi priorisointi ja tehokkuus koko yhtiön maailmanlaajuisessa studioverkostossa".
Jep, tämä on paljon johtajien hölynpölyä, mutta jos sen tiivistää, se on kustannusten leikkauspolitiikkaa, joka johtaa irtisanomisiin. Lausunnossa todetaan nimenomaisesti, että tämän ehdotuksen yhteydessä vähennetään enintään 60 työpaikkaa, mutta tarkat yksityiskohdat selviävät vasta, kun neuvottelut alkavat 30. lokakuuta ja päättyvät marraskuun lopulla. Ehdotus koskee myös vain tuotanto- ja hallintotiimejä.
Tämä on myös osa pyrkimystä muuttaa sitä, miten RedLynx tekee pelejään, sillä pian painotetaan "monialusta-asennetta"</em> "pienille näytöille", ja että näemme tämän käytännössä kahdessa tulevassa mobiiliprojektissa.
Toimitusjohtaja RedLynxillä, Celine Pasula, on puhunut tästä muutoksesta: "Olemme vakuuttuneita siitä, että ehdotettujen muutosten myötä RedLynxillä olisi jatkossakin merkittävä rooli Ubisoftin tulevaisuudelle - se edistäisi teknistä huippuosaamista mobiililaitteissa ja vahvistaisi Ubisoftin poikki- ja monialustakapasiteettia pienillä näytöillä laajentaakseen yleisömme tavoittavuutta."
Uskotko, että tämä on lopulta hyödyllistä RedLynxin tulevaisuudelle ?






