Nykyisin pelialalla on vallalla käsitys, jonka mukaan mahdollisimman monen pitäisi voida pelata kaikkia pelejä. Silti oma paikkansa on vielä sellaisillekin peleille, jotka vetoavat vain tietynlaiseen pelaavaan kansaan.
Virtual Alchemy haluaa vedota nimenomaan tiettyyn kohderyhmään tummasävyisellä strategisella roolipelillään Band of Crusaders. Tulossa on vaikeaa, haastavaa ja oikein kovaa päihitettäväksi. Tämä tehtiin selväksi haastattelussa Gamescomin humussa. Ääneen pääsi pelin taiteellinen ohjaaja Kamil Mickiewicz.
Band of Crusaders on kehityksessä PC:lle, joskaan julkaisun ajankohta ei ole vielä tiedossa. Katso koko haastattelu alta täällä Gamereactorissa.
"We are very aware we do not make a game for everybody, everyone. That's an important caveat for us. We don't want to cater to all the audiences out there, you know, how usually modern gaming works these days. We know we are quite hardcore about our approach. We want to, you know, strike first and foremost the core communities of games like Battle Brothers, like Wartales or Mount & Blade Bannerlord."