Jos olet noudattanut viimeisintä Hades II -opastamme, jossa kerrottiin paras tapa kukistaa Hecate, olet löytänyt tiesi pelin seuraavalle alueelle. Oceanus on täynnä ärsyttäviä vihollisia. Jopa kaveri, joka voi antaa sinulle buffeja, voi myös ärsyttää, mutta kolmikko, joka estää poistumisesi vetisestä maailmasta, on joukon pahin.
Scylla ja hänen Siren-bändinsä ovat visuaalinen ja ääniherkku, kun kohtaat heidät ensimmäisen kerran, vaikka he olisivatkin tappavia. Toisin kuin Hecate ja myöhemmät pomot, jotka liittyvät suoraan tehtävääsi yrittää kukistaa Chronos, Scylla on vain väärässä paikassa, väärään aikaan, mutta sen sijaan, että päästäisi sinut ohi, hän näkee sopivaksi yrittää pakottaa sinut kuuntelemaan bändinsä settiä, johon yleensä liittyy paljon hyökkäyksiä.
Kaikilla kolmella bändin jäsenellä on suuri terveyspalkki yläosassa, mutta et voi keskittyä vain yhteen saadaksesi heidät kaikki alas. Kun jokainen heistä on tehnyt tarpeeksi vahinkoa ensimmäisessä vaiheessa, he lakkaavat hyökkäämästä, mutta tulevat myös haavoittumattomiksi, ja sitten toisessa vaiheessa he alkavat menehtyä yksi kerrallaan. Kun aloitat tämän taistelun, sinulla on todennäköisesti houkutus mennä ensin rumpaliin. Vaikka tämä on pätevä strategia, koska rumpali on liikkumaton, sinun on parasta pysyä varpaillasi, koska hän voi räjäyttää sinut AoE-vaurioilla, eivätkä hänen muusikkotoverinsa anna sinun vain valittaa hänelle. Jos sinulla on jokin oma vaikutusalue, olisi parasta aloittaa taistelu ryntäämällä keskelle ja saamalla vahinko sisään, kun Scylla ja hänen rumpalinsa ovat lähellä toisiaan.
Jos haluat välttää rumpalin hyökkäykset etkä voi vielä ajoittaa viivoja kunnolla, paras vaihtoehto on juosta kartan toiselle puolelle, jossa voit leijailla kitaristia. Hän voi syöksyä eteenpäin iskeäkseen sinua tai lyödä sinua sarjalla ammuksia, jotka lyövät sinut takaisin. Hän on enemmän ärsyttävä kuin suuri vahinkokauppias, mutta jos et varo hänen sukellushyökkäyksiään, saatat joutua niiden uhriksi.
Sitten on Scylla. Joukon todellinen pomo, hän liikkuu hitaasti, mutta on täysin haavoittumaton selkäänsä kohdistuville vaurioille. Hänellä on kirkumishyökkäys, joka kestää hyvin kauan ja tarttuu laajalle alueelle, hän voi ampua musiikkikuplan sinua kohti ja voi puristaa simpukankuorensa ampuakseen lukuisia piikkiammuksia areenan poikki.
Kun olet valmistautunut, valinnut aseesi, kerännyt siunauksia ja varustanut minkä tahansa muistoesineen, jonka uskot antavan sinulle parhaat mahdollisuudet selviytyä, paras tapa lähestyä tätä taistelua on ajatella seireenejä kolmena yksittäisenä vihollisena, jotka sinun on kukistettava. Yleensä jätä Scylla viimeiseksi, koska hän on hidas ja hänet voidaan väistää helposti. Rumpali on yksinkertaisin vihollinen hyökätä ensin, koska hän ei voi liikkua ja hänen areenan laajuiset hyökkäyksensä voivat olla säälimättömiä, jos ne jätetään yksin. Kitaristi on ärsyttävä, mutta hänellä ei ole paljon hyökkäyksiä, joten jos saat hänet yksin, hän ei todellakaan ole niin pelottava.
Skylla yksinään voi kuitenkin olla enemmän kuin kourallinen, joten suosittelemme myös noutamaan matkallasi jotain Hestialta, Hephaistokselta tai Zeukselta. Hestian palamistehosteet tarkoittavat, että voit väistää lähitaisteluun ja ulos jättäen viholliset pysyvillä palovammoilla, ja Zeus ja Hephaestus tarjoavat upeita AoE-vaihtoehtoja, jos voit vetää kaikki bändin jäsenet yhteen. Myös Selene Nightmare Form on uskomattoman hyödyllinen tässä, koska se antaa sinulle kaivattuja sekunteja haavoittumattomuutta.
Lyhyesti sanottuna emme voi sanoa paljon antaaksemme sinulle helpon voiton täällä, paitsi pelata älykkäästi eikä nopeasti. On helppo hukkua kolmeen pomoon, jotka tulevat sinua kohti, mutta älä pelkää ottaa etäisyyttä ja räpytellä pois etäisillä työkaluilla, jos sinulla on niitä. Muussa tapauksessa tapa vain rumpali ja sinun pitäisi olla voittaja.