Henry Walton Jones Jr, joka keräsi muinaisia pyhäinjäännöksiä muinaisten raunioiden joukosta uudessa Indiana Jones and the Great Circle -pelissä, oli jotain, mitä jokainen Indy-fani piti itsestäänselvyytenä. Emme tienneet ennen kuin ylistetty otsikko ilmestyi muutama päivä sitten, että tämä collect-a-thon -konsepti tekisi toistuvan tehtävän kaikissa pääluvuissa. Kuten A Remedy for All lääkepulloissa tai maanalaisissa taisteluklubeissa (ja jopa Savage ja Sidneyn onnettomuuksissa), Discovery "Muinaisten arvoitukset" on tarkoitus jatkaa Gizehin luvussa, ja lisää pyhäinjäännöksiä on löydettävä.
Jaoimme ensin oppaan Vatikaanin 10 pyhäinjäännökseen, mutta Egyptin raunioissa, ei ole yllättävää, että niin paljon kaivauksia, natsien takavarikointia ja tietysti ihmeitä, kuten pyramidit tai sfinksi, on yhteensä 15 muinaisjäännöstä.
"Utelias käsin veistetty kiviesine, jolla on esihistoriallinen alkuperä".
Jotta niiden löytäminen ja palauttaminen museoon olisi pala aish baladia, tässä oppaassa luetellaan kaikki Gizehin muinaisjäännösten sijainnit.
Ensinnäkin suosittelemme, että tutustut tämän saman tehtävän oppaaseen Vatikaanissa, koska kunkin pyhäinjäännöksen vaiheittaisten ohjeiden lisäksi se toimii myös johdantona tehtävätyyppeihin ja kuvaa tämän kokoelman erityispiirteitä.
Gizehin "Muinaisten arvoitukset" -tehtävän Discovery noudattaa samaa tyyliä kuin edellinen Holy See, eli se sijoittaa pyhäinjäännöksiä paikkoihin, joissa sinun täytyy käydä joko päätehtävän (The Idol of Ra ) tai jonkin sivutehtävän kautta (Fieldworks, Discoveries ja Mysteries ) hajallaan Viktor Gantz ja Emmerich Voss johtamien natsikaivausten ympärillä. Kuitenkin kartan avoimempi luonne, jossa ei ole kujia ja sisätiloja, jotka keskittyvät pääasiassa raunioihin, jotkut pyhäinjäännökset ovat melko hankalia löytää tai toisin sanoen helppo jättää huomiotta.
Kaikkien Egyptin muinaisten pyhäinjäännösten löytämiseksi on mahdollista seurata kolmea polkua. Voit tutkia sydämesi kyllyydestä, seurata vaiheittaista opastamme, jossa on kaikki sijainnit ja selitykset siitä, mitä tehdä... tai seuraa Gizeh Relics Guide Map -mallin ohjeita, jotka osoittavat, missä kukin jäänne on kartalla ja myös korkeudessa. Toisin kuin Vatikaanissa, näet, että on useita, jotka eivät ole maan alla, vaan varastoidaan telttoihin ja rakennuksiin, ja siellä on jopa taivaan korkea sijainti.
Saadaksesi vihkon sinun on lähestyttävä telttaa kartan keskustan yläpuolella tien suuntaan ja natsileiriä, joka on asumaton, mutta jota vartioi kolme koiraa. Katso lisätietoja tästä oppaasta, missä muinainen jäänne 4 on.
"Esoteerinen tutkimuslehti, joka osoittaa, mistä Gizehin eri esi -isien pyhäinjäännökset voidaan löytää".
Tähän mennessä et ehkä tiedä tätä, mutta on olemassa tapa käsitellä koiria, jotka eivät ilmeisesti ole saaneet tarpeekseen vuohen jäännöksistä. Se ei tapahdu ampumalla heitä (kuinka kauhistuttavaa!), mutta tässä Indiana Jones and the Great Circle vetää toisen Dishonored. Mitä sellaista Indy kantaa, jota voidaan käyttää petojen kesyttämiseen? Tehokkaasti piiskaa heidät turvalliselta etäisyydeltä ja kolme saksanpaimenkoiraa kesytetään, häntä jalkojensa välissä. Voit mennä hakemaan asiakirjan nyt.
Tutkit vartijoiden pyhäkköä etsimällä vihjeitä Ra: n epäjumalasta. Ennen kuin saavutat tavoitteesi Gina Lombardin kanssa, katso tätä pientä kartan kulmaa oheisessa kuvassa. Se on erittäin helppoa, mutta se on niin pimeää, ettet edes näe sitä, onneksi sinulla on jo sytytin Gizehin kylässä!
Olet jo ratkaissut peilipalapelin ja Gina on jo istunut valtaistuimella, joten olet myös kohdannut rakastetut skorpionit ja etsit ulospääsyä. Löydät jäännöksen helposti joidenkin freskojen alta. Tarkka sijainti on myös liitetty kuvaan.
Olet puhunut Omar kanssa ja tutkit kaivauksia hänen telttansa vieressä etsien Secrets of the Queen Mother. Tavoitteenasi on saada hissi toimimaan vaihtamalla virta sinisiin ja punaisiin johtoihin, mutta jos pudotat oheisen kuvan kartalle merkityn kohdan, löydät pyhäinjäännöksesi.
Indy: "Minun täytyy tutkia näitä esineitä paremmin".
Helposti saavutettavassa rauniossa aivan kartan keskellä on hyvin zeldinen palapeli, kuten kuvaan on merkitty. Teltan läheisyyteen on helppo tulla kolmen vahtikoiran kanssa.
Kun olet sisällä, sinun on kerättävä sarja egyptiläisiä katospurkkeja ja kerättävä ne avataksesi haudan viimeisen kammion, josta löydät sarkofagin, jota ympäröivät jalustat ja havainnollistavat freskot. Jokaisella katosmaljakolla on erilainen muoto, eikä niitä ole vaikea sovittaa yhteen eliminoimalla.
Saatat missata viimeisen maljakon, mutta jos huomasit, mihin putosit matkalla sisään, näet raunioissa tylpän vasaran ensimmäistä maljakkoa lukuun ottamatta. Tee sama kuin lasien kanssa: heitä se ikään kuin se olisi olympialaiset ja mene sitten kuopan yli ruoskallasi kaataaksesi heikentyneen seinän pohjassa.
Kun avaat sarkofagin, löydät muinaisen jäännöksesi ja Seat of Eternity -arvoituksen ratkaisemiseksi saat 225 seikkailupistettä.
Olet ehkä poiminut tämän paljon aikaisemmin... tai jätti sen taakseen. Oheisesta kartasta näet, että sen sijainti on melko selvä, mutta vaikea osa on saavuttaa se, lähinnä siksi, että et näe pirun asiaa. Ota viitteeksi matala vallihauta, joka sinun on ylitettävä, jotta skorpionit eivät pistä, ja katso vasemmalle (katso kuva). Sieltä voit kiivetä reunalle jatkaaksesi hieman oikealle. Kiipeä ylös, hae pyhäinjäännös ja avaa siinä ollessasi portti, joka esti sinua pääsemästä sisään yläkerrasta.
Voit myös saada tämän milloin tahansa. Katso ensimmäinen kuva, jossa merkitsemme tarkan paikan kartalle ja kyseisen mökin. Voit yleensä ryöstää tämän mökin sisäpuolelta, mutta näet, että siellä on lukittu ovi. Huoneeseen pääsy on maailman helpoin asia, koska sinun tarvitsee vain päästä ulos ja hiipiä sisään ikkunasta, mutta sitten palapeli muuttuu mielenkiintoiseksi.
Avain on kenttähuomautuksessa "Numerals Basics", jossa egyptologian professori Hermann Hintze selittää, kuinka muinaiset egyptiläiset kirjoittivat numeroita hieroglyfeillä. Hauska osa on, että tulkitset koodin yhdistämällä symbolit, mutta jos jäät jumiin, numero on 3262. Laita se laatikkoon ja saat reliikin ja 50 kolikkoa.
Tätä varten suosittelemme, että käytät natsien Wehrmachtin pukua, kuten edellä selitettiin, ja että olet jo selvittänyt legendaarisen kohtauksen Ginan, Vossin ja Gantzin kanssa. Kuten kuvasta näkyy, tämä jäänne odottaa sinua aivan Vossin toimiston yläpuolella, mutta et pääse sinne huoneesta. Sinun täytyy poistua rakennuksesta, kohdata sen lippu ja hakaristillä koristeltu julkisivu ja kiivetä laatikoihin, rakennustelineisiin ja nosturiin. Koska on joulun aika, löydät jäännöksen oljesta ullakolla.
Tämä ei todellakaan voi paeta sinua, kun suoritat päätehtävän "The Sanctuary of the Guardians", tutkimalla Sfinksisivustoa Egyptin matkasi alussa. Itse asiassa voit saada sen juuri ennen tämän oppaan ensimmäistä, joten voit kutsua sitä "jäännöksen nollaksi".
Katso liitteenä olevaa kuvakaappausta, mutta muista, että olemme maan alla: se on juuri ennen kuin vedät ketjusta avataksesi poistumisportaikkoon johtavan kiviseinän. Et voi missata sitä, koska heti kun vedät ketjusta, natsi ilmestyy kävelemään sinua kohti ja sinun on päästävä eroon hänestä nopeasti...
Indy: "Kuka tämän teki?"
Toisen voit poimia matkalla päätehtävän läpi, varsinkin kun hiipit ensimmäisen kerran natsirakennukseen Ginan kanssa kohti Vossin toimistoa. Jos ei, palaa myöhemmin naamioituneena. Kerroimme, että pesutuvassa et saa pukua tällä kertaa, mutta saat reliikin salasanalla suojatussa kassakaapissa. Päähuoneessa, jossa natsit käyttävät kaivausstrategiaansa jättimäisellä pöydällä, löydät koodin oheispöydällä olevasta muistiinpanosta. Se on 40926.
Toinen, joka on pala kakkua. Mene sfinksin ympärille ja sen takana olevaan kaivaukseen, joka johtaa yksinkertaiseen maanalaiseen huoneeseen. Reliikki on patsaan juurella, seinään upotetussa syvennyksessä.
Muistatko, kuinka paljon sanoimme, että eri luvuissa on toistuvia tehtävärakenteita? Olemme puhuneet tässä oppaassa käsitellyistä muinaisista arvoituksista, lääkepulloista, salaisista taisteluista ja jopa Savagesta ja Sidneystä. No, kuten Antonyn kirjoitukset Vatikaanissa, Gizehissä keräämäsi Stele-fragmentit voivat myös saada sinulle muinaisen jäänteen, jos ylität ehdottoman välttämättömät ja, kuten Pokémonissa sanotaan, saat ne kaikki.
Seikkailussa tulee kohta, jossa alat toimittaa stelaeja toimitusmiehelle, joka salakuljettaa aarteita Nawalille tavoitteenaan saada ne museoon. Erityisesti Kairossa. Kun olet jättänyt ne kaikki laatikkoon, hän antaa sinulle muinaisen pyhäinjäännöksen.
Neljä jäljellä olevaa pyhäinjäännöstä löytyvät muinaisesta luolakartasta, Khafren pyramidin alta, kun muinainen sanonta on ratkaistu resonanssikammiossa.
"Ottakaa varteen Herran vala
Suojele nimen salaisuutta".
Kun menet syvemmälle sen syvyyksiin, alat ottaa kuvia joistakin vuosituhansia vanhoista freskoista, jotka on kirjoitettu Aadamilla, paljon ennen Egyptiä. Kun katsot kuvassa olevaa, käänny vasemmalle ja ota iso harppaus saadaksesi pyhäinjäännöksen. Näyttää siltä, ettet pääse takaisin toisesta hypystä, koska se on liian kaukana ja liian korkealla, mutta usko meitä, että voit.
Tämä on helppoa, mutta kiehtova uusi peilipalapeli Kolmisilmäinen portti saattaa heittää sinut pois. Ennen kuin käärit natsihihat täydentääksesi sen, mene ensimmäiseen huoneeseen vasemmalla puolella ja etsi pyhäinjäännös taskulampun avulla.
Samoin saatat haluta ohittaa romahtaneen sillan tämän osan lopussa ylittäen muinaisen kuilun, mutta ennen kuin lähdet, sinun on kerättävä sen ympärille ei yksi, vaan kaksi muinaisjäännöstä. Saadaksesi ensimmäisen, ota tutkimusmatkailijan luuranko viitteeksi (Indy mainitsee, että hän oli todennäköisesti onnenonkija) ja käänny kohti siltaa. Oikealla puolella näet hankalan piiskahypyn, ja toisella puolella pyhäinjäännös odottaa sinua.
Tai olisimme voineet myös nimetä sen...
Tähän asti sekä Indy että sinä pelaajana olet ihmetellyt mitä varten Indiana Jones and the Great Circle muinaisjäännökset ovat. Juuri tällä hetkellä saat selville mitä, mutta ei vielä miksi. Toisin sanoen tiedämme jo, mitä varten ne ovat, mutta he eivät ole vielä selittäneet, mistä nämä muinaiset instrumentit, vuosituhansia vanhemmat kuin pyramidit itse, tulevat, keitä Ancients ovat ja miten ne liittyvät historiaan ja Great Circle.
Jos putoat alas ja tutkit raunioita kaatuneen sillan juurella ennen sen ylittämistä, näet kaksi ovea, joissa on vuosituhansia vanhoja symboleja, aivan kuten ne, joita olet nähnyt kaikkialla muinaisessa luolien kartassa. Etuoven edessä tämä peli ottaa muistiinpanon loistavalta The Witness ja esittelee sinulle erilaisen palapelin antamatta sinulle liikaa vihjeitä. Indy ei kommentoi pelattavuutta, kamera ei anna sinulle vihjeitä, eikä päiväkirjallasi ole avainta.
Otetaan se askel askeleelta:
Näiden kolmen vinkin avulla saat sen oikein ensimmäisellä kerralla. Lisäksi, jos olet tehnyt kotitehtäväsi kanssamme, sinulla on jo 10 pyhäinjäännöstä Vatikaanista ja 14 Gizehistä. Emme pilaa sitä puolestasi, mutta muista, että saatat joutua keräämään ne kaikki tällaista lopullista haastetta varten...
Joka tapauksessa, jos et tiedä miten ne asetetaan, katso kuvaa nähdäksesi, kuinka ratkaisimme sen avataksemme oven, saadaksemme muinaisjäännöksen 15/15 Egyptistä ja suorittaaksesi siten Riddles of the Ancients -tehtävän.
Onko sinulla 25 muinaisjäännöstä ja jäit haluamaan lisää? Älä huoli, palaa Gamereactoriin, kun olet selvittänyt Himalajan ja Shanghain luvut, koska meillä on myös opas kaikkien 24 pyhäinjäännöksen löytämiseen Sukhothaista ja lopuksi opas 50 pyhäinjäännöksen palapelin ratkaisemiseen.