Wednesdayn kausi 2 keräsi 50 miljoonaa katsojaa ensimmäisellä viikollaan
Siitä on tulossa yksi suoratoistopalvelun tähän mennessä suurimmista televisiokausista.
Odotimme Wednesdayn toisen kauden menestyvän Netflixissä hyvin, kun sen ensimmäinen osa sai ensi-iltansa, ja se on hyvin selvästi toteutunut. Ensimmäisen viikon katsojaluvut ovat nyt julki, ja ne osoittavat, että Wednesdayn kausi 2 on kerännyt ensimmäisellä viikollaan huimat 50 miljoonaa katselukertaa (ja 201,6 miljoonaa katselutuntia), mikä on erityisen vaikuttavaa, kun otetaan huomioon, että ensimmäinen osa sisälsi vain neljä jaksoa.
Olisi järkevää, että sarjan menestys vähenisi toisella viikolla ja siitä eteenpäin, mutta syyskuun alussa se saa jälleen valtavan lisäyksen katsojiin, kun toinen osa saapuu ja lisää mukaan uusia jaksoja. Siihen mennessä ei olisi yllättävää, että Wednesdayn kausi 2 olisi yksi striimaajan tähänastisista suurimmista televisiokausista, sillä se on jo kolmas matkalla kaikkien aikojen toiseksi suurimmaksi englanninkieliseksi televisiokaudeksi Netflixissä (ja viidenneksi suurin televisiokausi kokonaisuudessaan Netflixissä).
Oletko jo nähnyt Wednedayn uudet jaksot? Jos olet, oletko samaa mieltä ajatuksistamme?







