Suomi
Gamereactor
uutiset
Assassin's Creed Shadows

Odotettu historiallinen seikkailupeli liikkuu uudella tavalla

Assassin's Creed Shadows ja sen uudenlainen parkour.

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Ubisoftin viime vuoden lopulta tähän vuoteen lykätty 1500-luvun lopun Japaniin sijoittuva Assassin's Creed Shadows julkaistaan 14. helmikuuta.

Ubisoftin blogissa pelin apuohjaaja ("Associate Game Director") Simon Lemay-Comtois kertoi pelin voimistelullisen liikkumisen eli parkourin kokeneen muutoksia. Enää ei ole mahdollista kiivetä ja hypätä mille tahansa pinnalle, kielekkeelle ja seinälle. Muutos johtuu siitä, että keinoiltaan kaksi päähenkilöä ovat kovin erilaisia. Ja pelaamisen on toki tarkoitus olla sujuvaa eikä turhauttavaa.

"We had to be more thoughtful about creating interesting parkour highways and afforded us more control about where Naoe can go, and where Yasuke can't...Rest assured that most of what you'll see in Assassin's Creed Shadows is still very much climbable - especially with the grappling hook - but players will have to look for valid entry points from time to time."

Assassin's Creed Shadows

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä